Tuesday, October 21, 2008

21/10/08 the CURVE/IKEA/IKANO

hah,,,hari nie aku puasa...so aku n kak nonoi bercadang nak berjalan2 jerk..tanpa duduk diam time lunch our,,..so kami bersetuju nak ikut dede n dekwan gunting rambut...huhuhuh...kat atas nie time kite org dh siap2 naik keta mewah dede...siap dgn muka heppynye...kukukikui


start jerk bile dede masuk parking...kami terus gi gunting rambut dede...wah begitu serius mukenyer...kami lihat dlm cermin..nak pergi gunting kat specilist jerk...huhuh...hah nie dekwan plak...pergi main kat tmpat kanak2 yg disediakan kat tmpt gunting tuh..huhuh...sungguh memalukan..heheheh..padan muke kau dekwan..hehehe...

pas tuh kami singgah kat safari...ada ular...ikan...hamster..kucing...anjing..pakaian unik diorunk...khemah...treatment utk binatang...n byk lg la...gile la...wonder pet wonder pet...mcm epul selalu sebut..hehehe...siap bergmber kt luar safari...tp kat dlm x dibenarkan amik gmbr...
hah...pas tuh..dede n dekwan yg x pose ne..singgah beli popia gergasi...wah sedap giler tgk cara pembuatannya...geram tol la...tp diorng ttp tinggalkan balance utk aku n kak nonoi berbuka..tenkiu korang...hehehhe.....nie diorng nak wat projek kat belakang...dlm keta...die suh kak noi yg bawa...hohoho....hah the ending muke aku yg heppy....ceh ceh interframe lg aku nie.,..

kami balik opis kul 3.30...x sangka terlajak...

No comments: